كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع)
امور فرهنگي وهنري قرآني تربيتي اعتقادي
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع) و آدرس canonemamhssan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





     «عشق و تقدیر»  «تو مرا مریض کردی می‌کشمت!» اموتو در یك آزمایشی كه بعداً نیز بارها آن را تكرار كرد، به 500 معلم از سراسر ژاپن نامه نوشت و تشریح كرد كه می‌خواهد در یك روز و ساعت مشخص، یك فنجان آب معمولی لوله كشی شهر روی میزش بگذارد، و از آنها خواهش كرد برای پاكی آن آب دعا كرده و احساس عمیق خود را برای آن بفرستند. تصویرهای قبل و بعد از این آزمایش واقعاً قابل توجه بود.

نمونه‌ای ازساختمان مولکولی آب قبل و بعد از دعا

تصویر آب «فوجی‌وارا دم»قبل از دعا کردن-تصویر همان آب بعد از دعا کردننتایج این تحقیقات بیانگر این واقعیت است كه آب به طور هشیار و زنده به هر گونه احساسات،‌ عواطف و افكار ما‌ عكس‌العمل نشان می‌دهد. و عقاید مردم،‌ دعا و نفرین‌شان، بدون در نظر گرفتن بعد مسافت می‌تواند با هم جمع شده و تأثیرگذار باشد. این آزمایشات تأییدی بر قدرت دعا و اعتقادات است.

آزمایشات وی همچنین نشان می‌دهد که هر نوع صدایی تأثیر متفاوتی را بر روی كریستال (بلور) منجمد شدة آب می‌گذارد. در اثر صداهای ناهنجار و آهنگ‌های تند مانند موسیقی پاپ و هوی ‌متال، ساختمان مولكولی آب به هم ریخته و متشنج می گردد، و اثر بدی بر روی آن گذاشته بود. او آب مقطر و تصفیه شده را چندین ساعت بین دو بلندگو قرار داد و سپس از کریستال‌هایی که بعد از یخ زدن آب شکل گرفته بود، عکس‌برداری کرد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:نمونه‌هایی از اثر نوشته بر ساختمان مولکولی آب, ] [ 22:22 ] [ اكبر احمدي ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

اين وبلاگ متعلق به كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع) شهر سلامي است ؛ اين وبلاگ در خصوص انعكاس فعاليت هاي ( فرهنگي وهنري ؛ قرآني ؛ اعتقادي ديني مذهبي ؛ وتربيتي راه اندازي شده است
موضوعات وب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





اك
اك

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 258
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 345
بازدید ماه : 642
بازدید کل : 161928
تعداد مطالب : 733
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

اك

اك اك اك اك